معاون قوه قضائیه: آزادی 3 هزار زندانی در پویش طرح شهید سلیمانی/اخلاق لازمه زیست انسانی است

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه با اشاره به اهمیت ابلاغ عفو عمومی فریب خوردگان اغتشاشات اخیر توسط مقام معظم رهبری، گفت: در قالب طرح شهید سلیمانی 3 هزار زندانی در سطح کشور آزاد شدند.

معاون قوه قضائیه: آزادی 3 هزار زندانی در پویش طرح شهید سلیمانی/اخلاق لازمه زیست انسانی است

به گزارش سایت هنر و فرهنگ در یزد، حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی دقایقی پیش در جریان سفر خود به این استان، با بیان این‌که هیچگاه خداوند به عدل تنها فرمان نداده است، اظهار کرد: عدالت تنها کف اخلاق را می‌سازد و این برای زندگی شیرین مناسب نیست.

وی با بیان این‌که مسئله صلح و سازش و رواج گذشت یکی از مهمترین ویژگی‌های اخلاقی بین افراد جامعه اسلامی است، افزود: توجه به اخلاق در کنار عدالت لذت زیست انسانی را بالا می‌برد این مهم باید بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه وساطت خیر جزو بالاترین کارهای نیک شمرده شده است، گفت: محفل بخشش مردانه، آئینی کم نظیر و غرور آفرین برای جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام صادقی در ادامه با بیان این‌که خوشبختانه در فضای ایرانی اسلامی عفو و بخشش به خوبی رواج پیدا کرده است، تصریح کرد: با پویش ایجاد شده در قوه قضائیه به عنوان شهید سلیمانی بیش از سه هزار نفر زندانی در کشور آزاد شدند.

وی با اشاره به اهمیت عفو عمومی فریب خوردگان اغتشاشات اخیر توسط مقام معظم رهبری، تأکید کرد: طی همین روزها تعداد قابل توجهی از زندانیان کشور که به واسطه فعالیت در اغتشاشات اخیر محکوم به زندان شده بودند، به لطف بخشش رهبر انقلاب از بند رها می شوند.

معاون رئیس قوه قضائیه  در ادامه خطاب به زندانیان بخشید شده از قصاص نفس، خاطرنشان کرد: بخشیده شدگان باید قدر این زندگی دوباره را بدانند و سعی کنند انسانهای مفید و موثر برای جامعه باشند.

پایان پیام/الف

نوشته ایجاد شد 515

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا