کشف ۱۴۵ کیلوگرم.تریاک در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف سواری سمند و کشف ۱۴۵ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس و بوشهر خبر داد.

کشف ۱۴۵ کیلوگرم.تریاک در فارس

به گزارش سایت هنر و فرهنگ از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی، اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با سواری سمند در محور لارستان – شیراز در حال انتقال یک محموله تریاک است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های جهرم و خفر استان فارس پس از هماهنگی با مرجع قضایی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی سواری سمند حامل تریاک را شناسایی و دستور ایست صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف کنند، تصریح کرد: در بازرسی از این سواری 145 کیلوگرم تریاک کشف شد.

حبیبی با بیان اینکه در این خصوص راننده و سرنشین قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، از مردم خواست هر گونه مورد مشکوک را سریعا به سامانه فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع و پلیس را در مبارزه با سوداگران مرگ یاری رسانند.

پایان پیام/

نوشته ایجاد شد 502

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا