تاریخ فرانسه سرشار استعمار و جنایت است/ مسوولان به قاچاق بنزین در رودان ورود کنند

امام جمعه رودان با اشاره به صف های طولانی پمپ بنزین در رودان گفت: هم اکنون این موضوع موجود گرفتاری مردم و افزایش قاچاق بنزین شده است و باید مسوولان امر سریعا برای کنترل اوضاع ورود کنند.

تاریخ فرانسه سرشار استعمار و جنایت است/ مسوولان به قاچاق بنزین در رودان ورود کنند

به گزارش سایت هنر و فرهنگ از رودان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دری در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز رودان با تبریک فرا رسیدن میلاد سراسر نور حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه گفت: امروز روز مادرانی و بانوانی است که در جمهوری اسلامی با چادر و حجاب خود از ارزش های انقلاب و نظام دفاع می کنند.

وی افزود: امروز اسلحه بانوان حجاب و چادر است و تمام دشمنان هم در نقطه مقابل بدنبال دور کردن بانوان ایران اسلامی از حجاب هستند.

امام جمعه رودان در ادامه با اشاره به برخی ویژگی های بانو دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه گفت: قطعا آن زنی که در اسلام تربیت می شود الگویش فاطمه زهرا سلام الله علیه است اما زن غربی بی هویت و بدون اصل و اصول است.

وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب درجمع مردم قم گفت: همانطور که معظم له از حرکت مردم قم در ۱۹ دی سخن گفتند مشخص است که قرار گرفتن در یک راه بزرگ به جان خریدن خطرات فراوان را می طلبند و قطعا در این راه وقتی کسانی از انقلاب و ارزش ها دفاع می کنند حتما مورد هجمه و آزار مخالفان قرار خواهد کرد.

حجت الاسلام دری ادامه داد: اخیرأ هم شاهد تخریب برخی ورزشکاران و هنرمندانی هستیم که از آرمان های انقلاب دفاع کردند. خطیب نماز جمعه رودان  تصریح کرد: همانطور که رهبر انقلاب تاکید کردند باید حرکت به هنگام و به موقع باشد و اگر کسی در اوج اغتشاشات وارد میدان شده است آن ارزشمند است. وی، تبلیغ و تبیین را از دیگر تاکیدات رهبری عنوان کرد و گفت: امروز باید هر کسی به هر وسیله ای که می‌تواند برای نسل جدید تبیین کند.  وی تصریح کرد: امروز  باید هر کسی در حیطه کاری خودش هم تبیین را به نحو احسن انجام شد بخش بزرگی از کار به پیش می‌رود و این جوانان که فریب خوردند هم باید با تبیین بر گردنداند. وی با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به رهبر انقلاب و مرجعیت گفت: در همین فرانسه کسی جرات دارد در مورد هلوکاست صحبت کند، حتی وقتی یک نفر کاریکاتوری از مکرون کشید دیدید چطور با او برخورد کردند و این همان کشوری است که 130 سال الجزایر را مستعمره داشت در آنجا با ریختن خون صدها هزار نفر مسلمان جنایت‌ها کرد. حجت‌الاسلام دری در ادامه با اشاره به صف های طولانی پمپ بنزین در رودان گفت: هم اکنون این موضوع موجود گرفتاری مردم و افزایش قاچاق سوخت شده است. وی خاطر نشان ساخت: این امر موجب ایجاد اشتغال کاذبی به نام قاچاق بنزین شده است و مسوولان  مربوطه در شرکت نفت باید سریعاً به این موضوع رسیدگی کنند. دری در پایان احداث یک جایگاه سی ان جی دیگر نیاز شهرستان دانست و گفت: با تحقق این  هزینه گاز برای تاکسی ها برون شهری و درون شهری بسیار مفید و موثری است و باید شهرداری در این زمینه به میدان بیاید. پایان پیام/۸۸۰۵۹

نوشته ایجاد شد 522

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا