مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بزرگداشت روز خبرنگار در استان، گفت: آیین روز خبرنگار ۱۸ مردادماه برگزار می‌شود، خبرنگاران می‌توانند با شرکت در این مراسم مشکلات خود را بی‌واسطه در حضور استاندار مطرح کنند.

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

پیام احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به برگزاری آیین روز خبرنگار در چهارمحال و بختیاری، گفت: تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه جز وظایف مشخص مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: طی جلسات متعدد با دستگاه‌های ذی‌ربط بنا شد در روز چهارشنبه ۱۸ مردادماه آیین روز خبرنگار در مجتمع لاله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شود، همچنین سخنرانی‌ها و برنامه‌های متنوعی متناسب با شرایط فعلی و ایام محرم در این روز اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه در این جلسه می‌توانند بی‌واسطه مشکلات خود را مطرح کنند، خاطرنشان کرد: استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه نشست صمیمی همراه با خبرنگاران استان در راستای شنیدن و بررسی مشکلات آن‌ها در این حوزه خواهد داشت.

احمدی در پایان یادآور شد: لازم است خبرنگاران قبل از شرکت در این آیین کارت‌های ورودی خود را از مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تحویل بگیرند.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

نوشته ایجاد شد 588

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا