حضور مسئولان لشکری و کشوری در حماسه میلیونی جاماندگان اربعین + تصاویر

حضور مسئولان لشکری و کشوری در مراسم جاماندگان اربعین حسینی (ع)، در کنار خیل عظیم مردمی عزاداران ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان، حال و هوای خاصی به مراسم بخشید.

حضور مسئولان لشکری و کشوری  در حماسه میلیونی جاماندگان اربعین + تصاویر

به گزارش خبرنگار سیاسی سایت هنر و فرهنگ، مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) امروز چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲، در جای‌جای کشورمان  برگزار شد. از ساعات ابتدایی صبح روز اربعین، جمعیت جاماندگان از پیاده‌روی اربعین، به عشق سیدالشهدا، در مسیرهای از پیش تعیین‌شده در جای جای کشور، حاضر می‌شوند تا سیل خروشان حسینیان رقم بخورد.در این مراسم مردمی، علاوه بر جاماندگان، خیلی از زائرانی که طی روزهای گذشته به کربلا مشرف شده‌اند، اما در در روز اربعین فرصت و امکان حضور نداشته‌اند نیز شرکت می‌کنند. مسئولان ارشد کشور هم در کنار مردم در راهپیمایی جاماندگان اربعین حضور دارند، صبح امروز آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به همراه جمعی از وزرا و مسئولین در مراسم جاماندگان اربعین حسینی در کنار مردم استان خراسان جنوبی حضور پیدا کرد و پای درد و دل زائران امام حسین (ع) نشست.

همچنین محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور نیز امروز در پیاده‌روی جاماندگان اربعین سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان، که از ۶ صبح از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(س) آغاز شد، حضور یافت. خانواده معاون اول رئیس‌جمهور نیز در این راهپیمایی وی را همراهی کردند.

   سردار رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نیروهای مسلح نیز در همان ساعت‌های اولیه آغاز پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در این اجتماع بزرگ حضور پیدا کرد.

  سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران حضور یافت.

انتهای پیام/

نوشته ایجاد شد 524

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا