ماجرای پایان تاریخ مصرف یک لیدر برانداز

«مسیح علینژاد» چهره ضد ایرانی که برای براندازی از دولت آمریکا حقوق می‌گرفت حالا مورد طرد براندازان قرار گرفته و در حال بایکوت شدن است.

ماجرای پایان تاریخ مصرف یک لیدر برانداز

فارس پلاس؛ روایت روز – مسیح علینژاد از چهره‌های ضدایرانی و اپوزیسیون خارج‌نشین این روزها حال خوبی ندارد و کم‌کم در حال بایکوت توسط غربی‌ها است. دولت آمریکا از سال‌های اخیر برای مسیح علینژاد، ردیف بودجه قرار داد تا برای براندازی حاکمیت مثمرثمر واقع شود. علینژاد تا کنون بیش از ۷۳۲ هزار دلار از دولت آمریکا حقوق دریافت کرده است.

علینژاد در این مدتی که از آمریکا به بهانه براندازی در ایران پول دریافت کرده، نه تنها موفق نبوده بلکه هم‌اکنون مورد طرد و تنفر براندازان نیز قرار گرفته است. اخیرا کاربران ضد انقلاب در اقدامی هماهنگ بیش ۱۹ هزار توییت علیه مسیح علینژاد زدند که در این پویش مسیح نژاد کاسب خون معرفی کردند.

 

هشتگ انگلیسی «مسیح علینژاد کاسب خون» با ۱۹k ترندِ اول توییتر فارسی شد

هشتگ «مسیح علینژاد کاسب خون» نوید اختلاف عمیق در بین اپوزیسیون است که بعد از اختلاف در ائتلاف شورای همبستگی، کار به حذف رقبا در بین براندازان رسیده است. لازم به ذکر است که اخیرا مسیح علینژاد بایکوت خود را توسط آمریکا اعلام کرده است. او به صراحت می‌گوید که دولت آمریکا به وی گفته است هویت خود را عوض کند و زندگی پنهانی داشته باشد!  

نوشته ایجاد شد 528

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا