نصب مستقیم پمپ روی کنتور و یا شبکه آب غیرقانونی است

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان البرز، گفت: متاسفانه تعداد زیادی از شهروندان بدون اینکه مخزن را نصب کنند پمپ را مستقیم روی شبکه وصل کردند که از سال گذشته در ارتباط با این موضوع برخوردهای قانونی صورت گرفته است.

نصب مستقیم پمپ روی کنتور و یا شبکه آب غیرقانونی است

علیرضا لرستانی، مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص نحوه نصب پمپ و مخزن، گفت: سال گذشته اقدامات فرهنگی از قبیل نصب بنر، توزیع بروشور و ارسال پیامک را برای شهروندان عزیز انجام دادیم تا نحوه صحیح نصب پمپ و مخزن را بدانند. 

وی افزود: متاسفانه تعداد زیادی از شهروندان بدون اینکه مخزن را نصب کنند پمپ را مستقیم روی شبکه وصل کردند که در پیک مصرف به دلیل اینکه مخزن نصب نکردند با مشکل مواجه می‌شویم.

لرستانی با بیان اینکه از سال گذشته در ارتباط با این موضوع برخوردهای قانونی صورت گرفته است، بیان کرد: معادل سیصد هزار لیتر حجم مخزن ایجاد کرده‌ایم اگر این اقدام صورت نمی‌گرفت با افت فشار بیش‌تری مواجه می‌شدیم.

وی افزود: شهروندان به ازای هر واحد مسکونی دویست و پنجاه لیتر پیش بینی کنند. 

لرستانی در خصوص استفاده آب شورب در ساخت ‌و ساز، گفت: ساخت ‌و سازها از همان انشعابات قبلی آب را مصرف می‌‌کنند و به طور آزاد حساب می‌شود. 

وی با بیان اینکه خیلی از ساختمان‌ها از تانکر استفاده می‌کنند، افزود: به هر حال نظارت بر روی این موضوع است، مخصوصا در فُصُلی که که در پیک مصرف قرار می‌گیریم.

لرستانی با اشاره به اینکه الگو مصرف ۱۴ مترمکعب در ماه است، گفت: شهروندانی که بیش‌تر الگو مصرف می‌کنند جریمه می‌شوند.

وی در خصوص تفکیک کنتر برای داخل ساختمان، گفت: کنترهای جداگانه برای واحدهای ساختمانی دارای شرایط است از جمله نداشتن موتورخانه، همه ساکنان ساختمان رضایت داشته باشند و… است.

پایان پیام/

نوشته ایجاد شد 524

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا