سفر 3 وزیر به سمنان در دهه فجر/ تأمین «آب»؛ مهم‌ترین دغدغه سمنانی‌ها

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به سفر سه وزیر به استان سمنان در دهه فجر امسال، تأمین «آب» را مهم‌ترین دغدغه سمنانی‌ها عنوان کرد که در این سفرها مورد تأکید قرار گرفت.

سفر 3 وزیر به سمنان در دهه فجر/ تأمین «آب»؛ مهم‌ترین دغدغه سمنانی‌ها

به گزارش سایت هنر و فرهنگ از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان صبح امروز در جمع شماری از مؤثران سمنان اظهار کرد: گفت: حضور سه وزیر دولت سیزدهم در دهه مبارک فجر در استان سمنان امری کم‌سابقه و قابل‌توجه بود که لازم است از دولت در این زمینه قدردانی شود. مطیعی بیان کرد: حضور وزرای نیرو، علوم، تحقیقات و فناوری و نیز بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان سمنان و شنیدن بدون واسطه مشکلات مردم اقدامی ارزشمند بود. وی تصریح کرد: در جریان این سفرها، مشکلات و دغدغه‌های مختلف مردم استان به‌ویژه مسأله بحران آب به سمع و نظر وزرای دولت رسید.

کمک به زلزله زدگان؛ وظیفه‌ای همگانی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: وقوع زلزله اخیر در شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی مایه غم و اندوه ملت ایران شد و لازم می‌دانم از مردم عزیز برای کمک به زلزله‌زدگان خوی دعوت کنم. مطیعی بیان کرد: متأسفانه طی هفته گذشته، زلزله مهیبی نیز در دو کشور سوریه و ترکیه به وقوع پیوست که باید با مردم این دو کشور همدردی کنیم. وی گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران برحسب وظیفه دینی، انسانی و بین‌المللی باید به زلزله‌زدگان کشورهای ترکیه و سوریه کمک کند که خوشبختانه اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته است. پایان پیام/74002/م/

نوشته ایجاد شد 524

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا